Turizmas


.

Knygų lentynėlė

Liaudiškų šokių
vakaronės

Puslapis kitomis kalbomis:

EN RU DE LV PL

 

Hosteliai

Spausdinti
Jaunimo nakvynės namai – įstaiga, kuri suteikia svečiams nakvynę atskiroje lovoje, tačiau bendrame miegamajame kartu su kitais svečiais. Viename kambaryje būna nuo 2 iki 20 lovų. Svečiai gali naudotis bendrais vonios kambariais, virtuvėmis, poilsio kambariais. Miegamieji būna skirti tik moterims, tik vyrams arba abiejų lyčių svečiams. Asmeninius daiktus svečiai gali palikti rakinamose spintelėse, tačiau dažniausiai už tai tenka papildomai sumokėti.
Privalumai:
* Žema kaina, lyginant su viešbučiais, ar "Bed and Breakfast".
* Galimybė daugiau bendrauti tarpusavyje, nes yra daug bendrų erdvių - virtuvės, poilsio, žaidimų kambariai.
* Laisvesnė, mažiau formali aplinka nei viešbučiuose.
Lietuvoje hosteliai veikia Druskininkuose, Ignalinoje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Vilniuje ir kt. Pigiausiai nakvynė vienam žmogui kainuoja apie 9 eurus. Pasaulyje vieta žmogui vienai nakčiai hosteliuose kainuoja nuo 6 iki 50 eurų.
 

Masinio turizmo pradininku laikomas Thomas Cook, baptistų dvasininkas, XIX a. vid. aktyviai kovojęs prieš alkoholizmą.

1841 m. liepos 5 d. jis suorganizavo besigydančių nuo alkoholizmo parapijiečių išvyką į blaivybės šalininkų sambūrį Lafbore (Didžioji Britanija). Dvasininkas subūrė 570 bendraminčių ir pats jiems organizavo kelionę traukiniu bei pasirūpino šių žmonių maitinimu, nakvyne bei pramogomis, siekdamas parodyti kad pramogos galimos ir be svaigalų. Vėliau Th. Cook ėmėsi naujų žygių - organizavomo ekskursijas traukiniais Anglijos varguomenei, vaikams ir darbininkams. Taip atsirado pirmosios turizmo agentūros ir turizmo verslo užuomazgos.

 

Kad galūnės nenušaltų

Drėgnu ir šaltoku oru keliaujant svarbu – nenušalti galūnių. Tam padėtų keli paprasti ir gerai žinomi būdai.
Prieš išeinant į žygį galūnes reikėtų pasitepti paprastu kremu, kuriame yra glicerino ar vazelino. Ir būtinai nesiauti ankštos avalynės, nes tada pėdos greičiau nušąla.
Žygio metu pradėjus jausti šaltį galima atlikti keletą pratimų – kiek galima stipriau įtempti pėdų raumenis ir atpalaiduoti. Tą patį padaryti su rankų plaštakomis. Bent pora kartų. Taip pat galima sau patrankyti per visas galūnes delnai arba draugai gali tai padaryti vienas kitam.
Padeda ir pabėgiojimas, kad raumenys sušiltų ir širdis greičiau varinėtų kraują.
Nušalus galūnes jokiu būdu negalima jų kišti į šiltą vandenį. Atšildyti jas reikia palaipsniui ir ne tik iš išorės, pavyzdžiui, uždėti šiltesnes pirštines ar kojines, bet ir gerti daug šiltų skysčių.
 
Dviratis.ltAutostop.ltNuotykių maratonas
 

Kelionės

    Kultūrinis turizmas


      Daugiau kultūros

      Stovyklos vaikams

        Pasidalinkite info

        Bookmark and Share

        Reklamėlė

        expedicija.lt
        dzordzas.lt
        LTV.lt
        Zaliuju Turistu  baidariu nuoma
        SveikasVaikas.lt
        MontisMagia.lt
        robinzonada.lt
        MusuPaveldas.lt
        ViskasTurizmui.lt 120
        ZaliejiTuristai.lt
        Ditma.lt
        Sportas ir mada expedition.lt
        PailsekLietuvoje.lt
        Armijai ir civiliams aic.lt
        keliones_ir_pramogos

        Juokelis

        Du turistai prie senos bažnyčios.
        Vienas sako kitam:
        - Tu apžiūrėk bažnyčią iš išorės, o aš – iš vidaus. Taip bus greičiau.