Turizmas


.

Knygų lentynėlė

Liaudiškų šokių
vakaronės

Puslapis kitomis kalbomis:

EN RU DE LV PL

 

Pasirašytas susitarimas dėl geležinkelio linijos, pagerinsiančios Lietuvos ryšius su centrine E

Spausdinti

Šiandien trims pagrindiniams Europos transporto projektams, kurie apima įvairias šalis – nuo Baltijos regiono iki Pirėnų pusiasalio, – suteiktas naujas impulsas – pasirašyti trys susitarimo memorandumai. Dokumentus pasirašė projektuose dalyvaujančios valstybės narės, patvirtino Europos Komisijos pirmininko pavaduotojas Siimas Kallasas ir transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) Europos koordinatoriai. Taip memorandumų šalys įsipareigojo projektus įgyvendinti kuo greičiau ir veiksmingiau. Trys minėti projektai – tai nuo Estijos iki Lenkijos einanti geležinkelio linija „Rail Baltica“, Prancūziją, Ispaniją ir Portugaliją jungiančios greitojo geležinkelio linijos ir pagrindinė Rytų – Vakarų geležinkelio ašis Lionas – Turinas – Triestas – Liubliana – Budapeštas.

Už transportą atsakingas Komisijos pirmininko pavaduotojas Siimas Kallasas sakė: „Svarbu veiksmingai įgyvendinti ir vykdyti TEN-T prioritetinius projektus, kurie padės didinti ES piliečių judėjimo laisvę, gerinti Sąjungos teritorinę sanglaudą ir stiprinti vidaus rinką. Kad šie projektai būtų naudingi ir kad jų nauda didėtų, turime išlaikyti jų politinę svarbą ir darydami oficialius pareiškimus koordinuoti valstybių narių ir Komisijos veiksmus. Pasirašydami šiuos svarbius dokumentus šiandien įtvirtiname savo įsipareigojimą įgyvendinti šiuos labai svarbius TEN-T projektus, kurie apima daug šalių nuo Baltijos regiono iki Pirėnų pusiasalio.“ Tris susitarimo memorandumus pasirašė už transportą atsakingi atitinkamų valstybių narių ministerijų atstovai, o juos patvirtino Komisijos pirmininko pavaduotojas S. Kallasas ir trys TEN-T Europos koordinatoriai:

* 3 prioritetinis projektas – Pietvakarių Europos greitojo geležinkelio ašis. Šis projektas labai svarbus norint, kad ilgą laiką dėl skirtingo pločio bėgių ir gamtinių kliūčių atskirtas Pirėnų transporto tinklas būtų sujungtas su likusia Europos dalimi. Dokumentą Ispanijos vardu pasirašė José Blanco Lopezas, Portugalijos vardu – Antonio Mendonça, Prancūzijos vardu – Dominique’as Bussereau, taip pat Siimas Kallasas ir Europos koordinatorius Carlo Secchis.
* 6 prioritetinis projektas – geležinkelio ašis Lionas – Triestas – Divača/Koperis – Divača – Liubliana – Budapeštas – Ukrainos siena. Tai Rytus ir Vakarus jungianti geležinkelio linija, kuri atliktų esminį vaidmenį Europos integracijos procese po 2004 m. plėtros. Dokumentą Prancūzijos vardu pasirašė Dominique’as Bussereau, Italijos vardu – Altero Matteolis, Slovėnijos vardu – Patrickas Vlačičas, Vengrijos vardu – Tamásas Fellegis, taip pat Siimas Kallasas ir Europos koordinatorius Laurensas Jan Brinkhorstas.
* 27 prioritetinis projektas – geležinkelio linija „Rail Baltica“. Šis projektas padeda ne tik suartinti Baltijos šalis, bet ir pagerinti ryšius su centrinės Europos ir Skandinavijos šalimis. Dokumentą Lenkijos vardu pasirašė Cezary Grabarczykas, Lietuvos vardu – Arūnas Štaras, Latvijos vardu – Aivita Lublina-Golmane, Estijos vardu – Eero Pärgmäe, Suomijos vardu – Mikaelis Nybergas, taip pat Siimas Kallasas ir Europos koordinatorius Pavelas Telička.

 

2010-06-15
/ Informacijos šaltinis: www.europosistorijos.lt /

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Saugos kodas:* Code
Dar vienas saugos klausimas:* Kuri raidė svetainės pavadinime paveiksliukas kartojasi daugiausia kartų?




Komentarai
RSS komentarai
 
Nuotykių maratonasAutostop.ltDviratis.lt
0 queries executed