Kauno turizmo informacijos centro pranešimas spaudai

2013-09-27. PRANEŠIMAS SPAUDAI

Pasaulinės turizmo dienos proga VšĮ Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras šiandien surengė spaudos koferenciją, kurioje apžvelgtas vasaros turizmo sezonas Kaune. Spaudos konferencija neatsitiktinai vyko pramoginiame laive „Algirdas“, reguliariai kursuojančiame vasaros maršrutais Kauno mariomis, kadangi šių metų Pasaulinės dienos šūkis - „Turizmas ir vanduo: apsaugant mūsų ateitį“. Spaudos konferencijos metu aptartas praėjęs vasaros turizmo sezonas, kuris buvo sėkmingas bei įtemptas.

Kauno turizmo informacijos centro pranešimas spaudai

Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras aptarnavo daugiau kaip 111 000 interesantų, iš kurių beveik 60 000 informacijos kreipėsi vasaros mėnesiais. Ypatingai nudžiugino gegužės mėnuo, kuomet užfiksuotas didžiausias interesantų srautas.

Gegužės mėnuo buvo ypatingas ir dėl dar dviejų naujovių. Nuo gegužės mėn. startavo Kauno turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro organizuojamos reguliarios ekskursijos pėsčiomis po Kauno senamiestį. Reguliarios ekskursijos anglų kalba buvo vykdomos nuo gegužės iki rugsėjo pabaigos du kartus per savaitę, ketvirtadieniais ir šeštadieniais, dalyvaujant bent 1 asmeniui. Šios ekskursijos ypač naudingos į Kauną atvykusiems turistams, ypač tiems, kurie Kaune Kaune planuoja praleisti vos dieną ar dvi. Pusantros valandos trukmės ekskursijose dalyviams buvo aprodoma ir pristatoma apie 15 objektų Kauno senamiestyje.

Vasaros turizmo sezono atidarymo proga Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras taip pat pristatė naują paslaugą miestiečiams ir miesto svečiams – elektroninę parduotuvę. Svetainėje www.kaunastic.lt (www.visit.kaunas.lt) vartotojai greitai, patogiai ir saugiai gali įsigyti įvairių prekių ir paslaugų. Populiariausia šios vasaros preke tapo bilietai plaukimui į Rumšiškes bei Kruonį. Naujai atidarytoje elektroninėje parduotuvėje taip pat siūlomos reguliarios ekskursijos Kaune ir Lietuvoje, ekskursijos grupėms bei kolektyvams, dovanų kuponai į Birštono sanatorijas „Tulpė“ ir „Versmė“, įvairūs suvenyrai bei verslo dovanos. Ateinančiais metais šioje elektroninėje parduotuvėje ketinama įdiegti galimybę atsiskaityti ne tik banko pavedimu, tačiau ir kreditinėmis kortelėmis, kas ypač aktualu užsienio turistams.

Šią vasarą verslininkų ir Kauno savivaldybės iniciatyva Kaune startavo panoraminis autobusas, skirtas reguliarioms ekskursijoms. Panoraminio autobuso idėja iš esmės pasiteisino, apie 40 proc. keleivių buvo užsienio turistai. Reguliarūs reisai šiuo autobusu bus vykdomi iki lapkričio mėnesio, o ateinančiais metais ketinama dar labiau praplėsti audiogidų užsienio kalbų, kuriomis keleiviai gali klausytis įrašų, skaičių.

Kaip ir kiekvieną turizmo sezoną Kauno turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras turistus pasitiko su naujais miestą pristatančiais ir reprezentuojančiais leidiniais bei žemėlapiais. Bendras šių nemokamai platinamų leidinių tiražas – 100 000 vnt. Vasaros pabaigoje visuomenei pristatyta naujiena – virtualus turas po Kauno architektūrinius objektus. Šio virtualaus turo pagalba vartotojai turi galimybę susipažinti su Kauno miesto įžymybėmis internete. Per pirmąsias dvi dienas, kuomet šis virtualus turas patalpintas turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro svetainėje, jį peržiūrėjo daugiau kaip 3000 vartotojų. Projektas, kurio metu buvo parengtas šis virtualus turas, buvo finansuojamas Kultūros rėmimo fondo lėšomis.

Siekiant pritraukti daugiau turistų iš tikslinių rinkų šiais metais suorganizuoti informaciniai turai žiniasklaidos atstovams iš Tamperės (Suomija) bei Bristolio (Jungtinė Karalystė), iš kur vykdomi tiesioginiai aviakompanijos „Ryanair“ skrydžiai į Kauną. Šių turų metu žiniasklaidos atstovams pristatytas Kauno miestas bei jo turizmo potencialas. Šiuo metu bendradarbiaujant su žiniasklaidos atstovais rengiamas straipsnis žurnalui „Blue Wings“, kuris platinamas aviakompanijos „Finnair“ lėktuvuose. Straipsnyje bus pristatomi Kaune vyksiantys renginiai bei kiti specialūs pasiūlymai, skirti pritraukti daugiau turistų iš užsienio Kalėdiniu laikotarpiu.


Direktorius Sigitas Sidaravičius